سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باقر نیوز


قرآن
نهج البلاغه
صحیفه سجادیّه
دفتر حفظ و نشر
دفتر مقام معظم رهبری
قوه قضائیه
شورای نگهبان
مجلس شورای اسلامی
ریاست جمهوری
بلاگفا
ایرنیک
مشخصات دامنه ها
قاسم روانبخش
کیهان
پرتو سخن
طنز دکتر سلام
قانون اساسی
وبلاگ اصولگرا
چمیل ایران
خبرگزاری فارس
بی باک
رجانیوز
یزد رسا
یزد امروز
یزد فردا
بسیج پیشکسوتان
ساعت و تقویم
خبرگزاری تقریب
یزد بانو
سردار خیبر
آثار آیت الله مصباح یزدی
گوگل
پارسی جو
کلوپ
فیس نما
سایت پیوندها
اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده
فتن
سمن
توفان
گلچینه
تامین اجتماعی نیروهای مسلح
لیست بیمه
فیش حقوق
سایت محمد صالح جوکار
وطن امروز
تریبون
مرابطون
فیروزی
راز قطعنامه
نهم دی
شبکه اصلاع رسانی دانا
افسران جوان
یزد آوا
خوانده شده ها
اطلاع رسانی پرونده قضایی
برج نیوز
میبد ما
نشریه خط حزب الله
صراط نیوز
عصر سیاست
خبرگزاری تسنیم
وبسایت کریمی قدوسی
ثبت نام زائران پیاده اربعین
نسیم آنلاین
تقویم نجومی
مسافت یاب
نتایج آزمون فنی حرفه ای
سید ابراهیم رئیسی
پیشگامان
صدا و سیما
سازمان امور مالیاتی
بنیاد ملی نخبگان
ثبت اختراع
راه راستی گفتگو با...
پارس دهملا
ایتا
ایران معاصر
بانک جامع اطلاعاتی صهیونیسم
سینما مارکت
ایتا
بازتاب برنا
مرکز مالکیت معنوی
سامانه ثنا
سامانه بام بانک ملی
آی آر 24
میل فا
مشرق نیوز

گفتگوی بسیار مهم احمدی نژاد در سیما (رسانه)؛
40روزنامه و صدها سایت علیه دولت فعالند

مجری این برنامه نظر احمدی‌نژاد را درباره نوع اطلاع از نظرات مردم و میزان آزادی رسانه‌ها برای نقد دولت جویا شد که وی پاسخ داد: نقد لازمه زندگی و پیشرفت است اما نباید انحصاری باشد بلکه نظارت عمومی سلامت و پیشرفت را تضمین خواهد کرد و مرز آزادی و نقد باید منافع ملی و حقوق مردم باشد.

 


وی افزود: ما از نقد استقبال می‌کنیم اما معتقدم واژه نقد هم مثل واژه آزادی قربانی شد؛ 24 سال دولت در دست یک گروه بود و علاوه بر آن زمان، اکنون هم آنها با هم هستند؛ در آن زمان‌ها دریچه نقد به طور کامل بسته بود؛ در زمان جنگ یک روزنامه منتقد بود و فقط هفته‌ای یکی دو بار با استفاده از همان آماری که خود دولت ارائه می‌داد، نقد اقتصادی می‌نوشت، اما همان را هم تحمل نمی‌کردند و شعار مرگ بر آن روزنامه می‌گفتند و حتی نخست‌وزیر وقت هشدار می‌داد که اگر تعطیل نکنید برخورد می‌کنم.
احمدی‌نژاد ادامه داد: در 8 سال بعد از آن نیز دولت علیه یک روزنامه منتقد مدام فعالیت می‌کرد و حتی رئیس دولت از تریبون‌های مختلف آن یک روزنامه را تحت فشار قرار می‌داد. در 8 سال سوم نیز کوچکترین نقد، با هجوم سنگین مواجه می‌شد و حتی یادم هست که در دانشگاه خودمان یک استاد یک نقد کوچک منتشر ‌کرد اما آنچنان به او حمله کردند و گفتند تو ضد دوم خرداد و ضد دولت و ضد رئیس جمهور هستی و پیام را دریافت نکرده‌ای.
رئیس جمهور تصریح کرد: اما در این 4 سال در مقابل هجمه بسیار سنگین، عکس‌العمل نشان ندادیم و 4 سال است که بیش از 20 روزنامه و صدها سایت و تریبون حرف‌های ناروا و تهمت و دروغ منتشر می‌کنند. اما ما آنها را در راستای پیشرفت کشور تحمل کردیم و جالب است آن کسانی که آن سه دوره 8 ساله را اداره کردند حالا می‌گویند این دولت از مسیر منحرف شده است درحالی که ما در هر شاخص چند برابر آنها کار کردیم.
وی تصریح کرد: به حول قوه الهی و به مدد امام زمان و ایستادگی رهبری عزیز و ملت ایران ما در سیاست خارجی اکنون در اوج هستیم اما آنها می‌گویند باید به گذشته برگردیم و با آنکه 24 سال کارها در دست آنها بود و اکنون مردم فرد دیگری را انتخاب کردند، باز هم می‌خواهند با تهمت و فحش کارها را به گذشته برگردانند و حتی وقتی می‌گوئیم نقد خود را ارائه دهید، حرفی برای گفتن ندارند و فقط دیگران را متهم می‌کنند و این به معنای سوء استفاده از نقد و آزادی است؛ البته تحمل من بالاست و قبل از این هم گفتم که آنها را بخشیده‌‌ام اما اگر لازم شود بخاطر دفاع از حقوق ملت مجبور خواهم شد که بگویم در این سه دوره 8 ساله چه اتفاقاتی افتاده است و پرونده آنها را باز کنم که امیدوارم این کار لازم نشود.
وی تصریح کرد: ما درباره حرف‌هایی که می‌زنیم سند داریم و هرچه که می‌گوئیم با آدرس روی زمین نشان می‌دهیم و آنها هم باید برای حرف‌هایشان سند ارائه دهند؛ ما که دعوا نداریم ما می‌گوئیم باید منطقی گفتگو کرد و به ملت هم که ایمان داریم و همه باید در برابر انتخاب ملت تسلیم شویم؛ یک بار بعد از 24 سال مردم فردی غیر از آنها را انتخاب کردند اما آنها می‌گویند ملت منحرف شده است درحالی که باید بگذارند عده‌ای غیر از آنها هم کشور را اداره کنند.
احمدی‌نژاد پیشرفت کشور را نیازمند همدلی دانست و خاطرنشان کرد: من خدمتگذار ملت هستم و برای کار در جهت خدمت به مردم خدا شاهد است که حتی یک روز را هم از دست نداده‌ایم.


ارسال شده در توسط باقر نیوز